S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

TOVAR V AKCII

naša cena 1,59 € (40,57 Kč)
máme
naša cena 0,99 € (25,27 Kč)
máme

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 3,50 € (89,36 Kč)
máme
naša cena 2,50 € (63,83 Kč)
máme
naša cena 11,90 € (303,81 Kč)
máme

ANKETA

Ako sa cítite na tejto stránke?

Príjemne 41% Je to normálna stránka 25% Nič moc, je neprehľadná 21% Necítim sa tu dobre 13%

 

 

 

Kontakty

Pomôžte nám s naskladnením správneho tovaru a kliknite na tento odkaz.

____________


Podobné stránky



» Reklamačný protokol
REKLAMAČNÝ PROTOKOL

REKLAMAČNÝ PROTOKOL

BM-SAX s.r.o., Karpatské námestie 10/A Bratislava - mestská časť Rača, 83106, Email:info@topmodely.sk  Tel.: 0918 984 987

Zákazníkovi odporúčame z dôvodu čo najrýchlejšieho vybavenia reklamácie aby tovar zasielal na adresu BM-SAX s.r.o. P.O.Box 1. 91954 Dobrá Voda

Zákazník

Meno a priezvisko:

Adresa:

Telefónne číslo/ emailová adres:

Reklamovaný tovar/služba

Číslo faktúry, iného dokladu o kúpe:

Názov:

Dátum zakúpenia:

Príslušenstvo:

Popis Závady

______________________________________________________________________________

Reklamovaný tovar zašlite poštou, ako doporučenú zásielku, alebo prineste osobne na adresu: BM-SAX s.r.o., Karpatské námestie 10/A Bratislava - mestská časť Rača, 83106, Email : info@topmodely.sk@  Tel.:0918 984 987

 

Navrhujem aby moja reklamácia bola vybavená nasledujúcim spôsobom*:

□Výmena tovaru □ Oprava tovaru □ Vrátenie peňazí □ Zľava z kúpnej ceny □Iné..............................................................

 

V .................................... dňa: …………………                                        ………………………………

Podpis zákazníka

 

 

 

 

 

Vyjadrenie predávajúceho:

 

Dátum prijatia:..........................                                Dátum vybavenia:...............................

 

Reklamácia:             □ bola uznaná         □ nebola neuznaná

 

Spôsob vybavenia reklamácie:  □ výmena za nový kus   □ vrátenie peňazí

 

□ Oprava: ..........................................................................................................................

□ Iné:..................................................................................................................................

 

 

………………………………

Pečiatka a podpis

 

OGQxZjg3Nj