S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Mobil: +421 940 200 424 / Mail: info@topmodely.sk / Sklad: Piešťany

Chatovacie okno

Newsletter

Newsletter

Platby

GoPay platba

 


PayPal platba

Doprava

Porovnávače

YouTube Video

youtube

 

Vyzdvihnite si vaše objednávky na výstave!!!

KONTAKTY

BM-SAX s.r.o.
Kláštorská 6
92101 Piešťany
tel: +421 940 200 424
info(a)topmodely.sk
Fio IBAN: SK32 8330 0000 0029 0097 3085
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX

» Reklamačný protokol

Informácie pred kúpou

Všeobecné obchodné podmienky Reklamačný poriadok Reklamačný protokol Ochrana osobných údajov GDPR Spracovanie osobných údajov Odstúpenie od Kúpnej Zmluvy Alternatívne riešenie sporov Vernostný systém
REKLAMAČNÝ PROTOKOL

 

REKLAMAČNÝ PROTOKOL

BM-SAX s.r.o., Karpatské námestie 10/A Bratislava - mestská časť Rača, 83106, Email:info@topmodely.sk Tel.: 0940 200 424.

Zákazníkovi odporúčame z dôvodu čo najrýchlejšieho vybavenia reklamácie aby tovar zasielal na adresu BM-SAX s.r.o. Sládkovičova 2063/43, Piešťany 92101 alebo Spoločnosťou Packeta na adresu výdajného miesta ID:6498 - BM-SAX Sládkovičova 2063/43, 921 01, Piešťany.

Zákazník

Meno a priezvisko:

Adresa:

Telefónne číslo/ emailová adres:

Reklamovaný tovar/služba

Číslo faktúry, iného dokladu o kúpe:

Názov:

Dátum zakúpenia:

Príslušenstvo:

Popis Závady

______________________________________________________________________________

Reklamovaný tovar zašlite poštou, ako doporučenú zásielku, alebo prineste osobne po predošlej telefonickej dohode na adresu: BM-SAX s.r.o., Sládkovičova 2063/43, Piešťany 92101, Email : info@topmodely.sk Tel.:0940 200 424.

Navrhujem aby moja reklamácia bola vybavená nasledujúcim spôsobom*:

□Výmena tovaru □ Oprava tovaru □ Vrátenie peňazí □ Zľava z kúpy ceny □Iné..............................................................

V .................................... dňa: ………………… ………………………………

Podpis zákazníka

Vyjadrenie predávajúceho:

Dátum prijatia:.......................... Dátum vybavenia:...............................

Reklamácia: □ bola uznaná □ nebola uznaná

Spôsob vybavenia reklamácie: □ výmena za nový kus □ vrátenie peňazí

□ Oprava: ..........................................................................................................................

□ Iné:..................................................................................................................................

………………………………

Pečiatka a podpis

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NWFjNjc4Y