S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
Ok

TOVAR V AKCII

Naša cena € 5,99 (146,78 Kč)
Máme
Naša cena € 1,00 (24,50 Kč)
Máme
Naša cena € 7,95 (194,78 Kč)
Máme

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Naša cena € 4,50 (110,25 Kč)
Máme
Naša cena € 12,45 (305,03 Kč)
Máme
Naša cena € 13,20 (323,40 Kč)
Vypredané

 

 

 

Kontakty

Pomôžte nám s naskladnením správneho tovaru a kliknite na tento odkaz.

____________


Podobné stránky



» Reklamačný protokol
REKLAMAČNÝ PROTOKOL

REKLAMAČNÝ PROTOKOL

BM-SAX s.r.o., Karpatské námestie 10/A Bratislava - mestská časť Rača, 83106, Email:info@topmodely.sk  Tel.: 0940 200 424

Zákazníkovi odporúčame z dôvodu čo najrýchlejšieho vybavenia reklamácie aby tovar zasielal na adresu BM-SAX s.r.o. Bratislavská 123, Piešťany 92101 alebo Spoločnosťou Packeta na adresu výdajného miesta ID:6498 - BM-SAX Sládkovičova 2063/43, 921 01, Piešťany

Zákazník

Meno a priezvisko:

Adresa:

Telefónne číslo/ emailová adres:

Reklamovaný tovar/služba

Číslo faktúry, iného dokladu o kúpe:

Názov:

Dátum zakúpenia:

Príslušenstvo:

Popis Závady

______________________________________________________________________________

Reklamovaný tovar zašlite poštou, ako doporučenú zásielku, alebo prineste osobne na adresu: BM-SAX s.r.o., Karpatské námestie 10/A Bratislava - mestská časť Rača, 83106, Email : info@topmodely.sk  Tel.:0940 200 424

 

Navrhujem aby moja reklamácia bola vybavená nasledujúcim spôsobom*:

□Výmena tovaru □ Oprava tovaru □ Vrátenie peňazí □ Zľava z kúpnej ceny □Iné..............................................................

 

V .................................... dňa: …………………                                        ………………………………

Podpis zákazníka

 

 

 

 

 

Vyjadrenie predávajúceho:

 

Dátum prijatia:..........................                                Dátum vybavenia:...............................

 

Reklamácia:             □ bola uznaná         □ nebola neuznaná

 

Spôsob vybavenia reklamácie:  □ výmena za nový kus   □ vrátenie peňazí

 

□ Oprava: ..........................................................................................................................

□ Iné:..................................................................................................................................

 

 

………………………………

Pečiatka a podpis

OTc0MmY3