S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Mobil: +421 940 200 424 / Mail: info@topmodely.sk / Sklad: Piešťany

YouTube Video

youtube

Newsletter

Newsletter

Platby

GoPay platba

 


PayPal platba

Doprava

 

KONTAKTY

BM-SAX s.r.o.
Kláštorská 6
92101 Piešťany
tel: +421 940 200 424
info(a)topmodely.sk
Fio IBAN: SK32 8330 0000 0029 0097 3085
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX

» Reklamačný protokol
REKLAMAČNÝ PROTOKOL

 

REKLAMAČNÝ PROTOKOL

BM-SAX s.r.o., Karpatské námestie 10/A Bratislava - mestská časť Rača, 83106, Email:info@topmodely.sk Tel.: 0940 200 424.

Zákazníkovi odporúčame z dôvodu čo najrýchlejšieho vybavenia reklamácie aby tovar zasielal na adresu BM-SAX s.r.o. Sládkovičova 2063/43, Piešťany 92101 alebo Spoločnosťou Packeta na adresu výdajného miesta ID:6498 - BM-SAX Sládkovičova 2063/43, 921 01, Piešťany.

Zákazník

Meno a priezvisko:

Adresa:

Telefónne číslo/ emailová adres:

Reklamovaný tovar/služba

Číslo faktúry, iného dokladu o kúpe:

Názov:

Dátum zakúpenia:

Príslušenstvo:

Popis Závady

______________________________________________________________________________

Reklamovaný tovar zašlite poštou, ako doporučenú zásielku, alebo prineste osobne po predošlej telefonickej dohode na adresu: BM-SAX s.r.o., Sládkovičova 2063/43, Piešťany 92101, Email : info@topmodely.sk Tel.:0940 200 424.

Navrhujem aby moja reklamácia bola vybavená nasledujúcim spôsobom*:

□Výmena tovaru □ Oprava tovaru □ Vrátenie peňazí □ Zľava z kúpy ceny □Iné..............................................................

V .................................... dňa: ………………… ………………………………

Podpis zákazníka

Vyjadrenie predávajúceho:

Dátum prijatia:.......................... Dátum vybavenia:...............................

Reklamácia: □ bola uznaná □ nebola uznaná

Spôsob vybavenia reklamácie: □ výmena za nový kus □ vrátenie peňazí

□ Oprava: ..........................................................................................................................

□ Iné:..................................................................................................................................

………………………………

Pečiatka a podpis

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NDRkZDY2MD